2014. április 1., kedd

Ma 2 éves a blogom :3

Úhh, el sem hiszem, hogy betöltöttük hivatalosan is a 2 évet!
És,hogy nem hagytam abba az írást!
Nagyon sok pluszt ad nekem a blog, amikor látom,hogy egy egy bejegyzés elnyeri a tetszéseteket, látom az oldalletöltést is,hogy csak nő ,és nő. Egyre többen felíratkoztok hozzám,és követtek  bloglovinen, Fb-n, GFC-n. :)

Nagyon nagy köszönönet!

Nélkületek nem tartanék itt,a 2.évnél:)

2 éve,pont ezen a napon, pont április 1.-én ( bolondok napján :DD ), írtam az első bejegyzésemet, az aznapi mottómat.

Azóta eltelt több mint 600 nap.
Írtam többszáz bejegyzést, és kommentárt, de  egy rosszakarómnak hála eltűnt a bejegyzéseim 90%-a. De tudjátok mit: NEM BÁNOM! :)

Így volt ami ösztönözzön,hogy írni kell tovább, és nem hátrafele tekingetni,hogy de miért is volt  ez és az.
Nem szabad.
Mindig csak előre!


Tehát, ma mindenkit meghívok egy virtuális tortázásra:)

Ünnepeljük együtt a Szülinapját a blognak:)

Köszönöm Nektek!




És a szerencsés nyertes ,nem más mint:Lethia!

4 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁh! Köszi, köszi, köszi!!!! Idenézek és azt látom, hogy nyeretem! :)))) Az egész hetemet feldobtad! :) Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  2. Hello from Spain: congratulations on two years of your blog .. We keep in touch

    VálaszTörlés
  3. Boldog Blogszülit és gratu! :)

    VálaszTörlés