2015. július 24., péntek

Palmolive Aroma sensations tusfürdők

Sziasztok!

Manapság már annyi féle,fajta tusfürdő van, hogy nem is tudunk válogatni.
Van rózsás, gyümölcsös, mikrogyöngyös stb.. holnapestig sorolhatnánk.
Jómagam a Palmolive termékeket tartom nagy becsben. Kipróbálok persze női mivoltomból mindenféle újdonságot( akcióknál meg egyértelmű ,hogy képes vagyok más márkákból is bevásárolni).

Párszor már megfogadhattam volna, hogy állj, mert akkor is a kezembe került egy Palmolive tusi, és ki is jelentettem, hogy újra veszem.. Meg is tettem..4-szer :)


Most ismét lehetőségem van írni 3 tusfürdőről.
Íme, ők az alanyok.:

A Palmolive, avval az újítással állt elő, hogy megalkotta azokat  a tusfürdőket, amik a hangulatunkhoz vannak hangolva,.


Lila: So Relaxed, levendula olajat Ylang Ylangot és kardamont tartalmaz.
Bevallom, én azt hittem, hogy ő lesz a Best.. Mert nagyon odáig vagyok a levendula minden formájáért, na meg a színéért:) Mostanában nehezen nyugtatom le magam, így egyértelmű volt, hogy őt próbálom ki először. Nyugtatja a testet és a lelket..  Kellemes, "megszokott" illatom lett.. Megszokott,mert ismétlem a levendula a mindenem:)
Nagyon jót aludtam tusolás után, úgyhogy van valami ebben a megnyugtatós dologban is:)


Narancssárga: So Vibrant:Goji-bogyó, hibiszkusz, gyömbér.

Na hát nem is kell mondanom, evvel reggelente szoktam pancsolni, és utána mindig vigyorgok. Valamilyen boldogsághormon szabadul fel bennem, a kellemes illat összhatás által.

Zöld: So Dynamic: Verbena, mandarin olaj és narancsvirág. Na igen, ez az a frissítő tusfürdő amire mindig is vágytam. Napközben, ha rohanok, és nem vagyok benne biztos, hogy nem  bírom ki könnyen a napot, akkor be a  langyos víz alá, és már nyúlok is érte.
Felfrissít, új erőt ad, mintha kicserélnének a használata után..
És,amin meglepődtem, belőle fogyott a legtöbb.
Még a rokon kislány is ezt használta,amikor nálam aludt, illetve tusolt le a medencézés után.  Olyan illata van, ami magát gyorsan belopja mindenki szívébe.. Egyszerűen zseniális.
Na őt, biztosan, megveszem, ha elfogy :)


Nektek,mi a véleményetek, a Palmolive termékekről?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése