2015. július 29., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} -Álomállás







Régen írtam már VKP bejegyzést!

De épp itt az ideje újra belekezdeni:)

A mai téma, az álomállás:)

Nos álmaim vannak,nagy álmaim:)

Mint azt tudjátok, eredetileg pék-cukrásznak tanultam. Jelenleg is pékként dolgozom egy Tescoban. Annyira nem olyan,mint álmaimban.. Cukrász részként max a fánk amit mi csinálunk. Se minyon, se torta, se somlói, se semmi olyan nyalánkság ami kinn a cukrászhűtőben díszelegne..
Nagy álmom, hogy diabetikus, és Ch csökkentett termékeket állítsak elő,és azt az ismerőseim tudják is fogyasztani, tudjanak tőlem rendelni. Nagyon régen nem sütöttem,kotyvasztottam, újra be kellene iktatni a mindennapjaimba.

Mostanában a bogarammal vagyok elfoglalva,mint egy lelkes amatőr autószerelő.. Szeretnék minél többet megtudni a kisautómról,és az esetleges dolgokat magam javítani. Valahogy nem bízom másokban, csak azt hiszem el,hogy meg van csinálva, amit én a két kezemmel véghez nem vittem:)

Milyen jó is lenne a két dolgot vegyíteni:)
Autós, formatorták gyártása:))
Hmm.. nos, ez lesz a célom.


Nem álomállás,mert nem szeretnék hivatásszerűen a bloggal foglalkozni, de mindenképp szeretnék fejlődni, írás, dizájn stb terén a blogolásban. Úgy érzem, sokszor nem felesleges dolgokról írok,és szeretném ha írásaimn sok emberhez eljuthatnának:)
( Mint a nagyoknak ...:P)


Nos ez lenne az én Álomállás bejegyzésem..
Nem kívánok sem nagy fizetést, de azért a heti 2 pihi napra igényt tartok..ami sajnos sokszor nincs meg..de hát ilyen ez a Tesco.. Aztán meg van hogy egybe kiadják a pihi napokat, és vagy 2 hétig nem megyek a munkahelyemre..max vásárolni..de azt is a kozmetikai osztályon :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése