2016. november 25., péntek

A blog nevének története...

Valaha volt ilyen VKP-s poszt is, még talán 2014 áprilisában..De hát elveszett, gondoltam újra pötyögöm...:)

Nos a blogom neve... akkoriban még beauty-makep up and fashion volt. Gondolom nem okoz gondot ezen szavak lefordítása :)
Imádtam írni, sok olvasóm és kommentelőm volt,és engem is mint nőt érdekelt a szépségápolás,sminkek és a divat.Írtam haul posztról, csináltam EOTD, FOTD,NOTD bejegyzéseket is, részt vettem VKP-kben, Részt vettem Rami gift swapjén, találkoztam bloggerinákkal, szóval nagyon jó volt.A napjaimat tette ki,ez volt a mentsváram,ide menekültem a világ gondjai elől,ki tudtam írni magamból amin kattogtam.
Aztán egy nap már nem tudtam belépni,se a g-mail fiókomba, se a blogger felüleltre ..Idegesített. Ráfrissítettem pár nappal később a blogra,és láttam,hogy rengeteg posztom elveszett.1-2 megmaradt,azt még most is olvashatjátok, ha vissza felé lépkedtek az előző bejegyzéseimben.

Aztán jött egy depis korszak emiat, hogy volt egy nem túl kedves illető,aki felborította a privát szférámat,aki belekontárkodott az életembe.
X ideig nem is néztem a blogra,nem írtam. De mindig ott motoszkált a fejemben, hogy de, csinálni kellene..
Nevet változtattam..
Réges régen láttam egy Neon feliratot, ami magával ragadott, és volt egy akkor közkedvelt banda, annak az egyik számának címének a másik fele a Rider-szó :)
Én ezt összekapcsoltam :)
Sokan akkoriban Neon Ridernek neveztek,és így rámragadt :)

Ennyi lenne a története.
Ezen posztolok most, de gondolom,sokan felismertek a múltból:)

üdv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése