2016. november 2., szerda

Gondolatok...

..
mire is lenne most szükségem?
Sok sok csokibonbonra.. De jó,hogy megfogadtam,hogy nincs több édesség..
Vagy elutazni valahova "messzire"..Szeged( bár nincs is csak 60 km-re), vagy Szerbia...egy kis szabadkai piac...Mindegy hova, csak utazni...
Vékony akarok lenni...mi lett a testemmel? Miért nem férek bele a ruháimba?
Na jó... találtam egy blogon pár kérdést, azokra fogok válaszolni én is :D
Így kicsit jobban megismerhettek.
Lássuk csak:


A szabály: Állíts be az MP3 lejátszódon a véletlenszerű lejátszást, minden kérdés után léptesd át a következő számra, hogy megkapd az MP3-adtól a választ. Írd le a dal címét..
Aha, első bökkenő,nincs jelenleg mp3-am,telefonomon sincsenek zenék..Úgyhogy inkább válaszolok őszintén,meg nehogymár holmi zenék adják meg a választ helyettem..


*Ha valaki megkérdezi, "Hogy vagy?", hogyan válaszolsz neki?
Minden ok. ( Még akkor i, ha ez nem igaz..nem szeretem,ha faggatnak,hogy mi a baj...)

*Hogyan írnád le magad?
Szeleburdi

*Mit szeretsz egy fiúban?
Ha viszont szeret.

*Mi az életcélod?
Sokat bogarazni:),utazni,sok barátot találni.

*Mi a mottód?
Élj a mának!

*Mit gondolnak rólad a barátaid?
Kissé lökött...

*Mit gondolnak rólad a szüleid?
Nagyon lökött,makacs, önfejű

*Mit gondolsz a világról?
Lehetne jobb is, de ez van,ebben élünk...

*Mit gondolsz a legjobb barátodról?
Mindent elmondatok neki,köztünk őszinteség van,ami egy életre szóló barátság alapja. Szeretem.

*Mi életed története?
Megszülettem,élek...a folytatás odébb lesz.

*Mi leszel, ha nagy leszel?
Pék-cukrász,dudu szerelő :)

*Mit gondolsz, ha találkozol valakivel, aki tetszik neked?
Már találkoztam valakivel,aki tetszik nekem. Azóta is fülig ér a szám:)

*Melyik dal fog szólni az esküvődön?
Lesz nekem olyanom? Valamelyik klasszikus..

*Mi a hobbid?
Bogarazás,blogolás,sütés-főzés

*Mi a legnagyobb félelmed?
Elveszteni olyanokat akik hozzám közel állnak..

*Mi a legféltettebb titkod?
A bogaram...nagyon titkolom,rejtegetem )A titok addig marad titok,amíg el nem mondják,tehát nem írom le.

*Mit gondolsz a barátaidról?
Bízom bennük,és ez kölcsönös.

*Milyen az életstílusod?
Csak élek napról napra..ideje lenne már kezdeni is magammal valamit.

*Mit csinálsz most?
Pihenek,írok a blogra,egy régi blogot olvasgatok...

*Hogyan fogsz meghalni?
Lehunyom a szemem...

*Milyen most a szerelmi életed?
Kiegyensúlyozott,szerelmes. <3

*Hogyan látod önmagadat?
Meg kell változnom,mer rossz fele haladok....mindenféle téren...


No,ennyi lettem volna mára.
Majd Jövök!

Ha tetszik nektek is a fenti "játék",akkor nosza elő azt az mp3-at,és ti ne csaljatok, vagy csak töltsétek ki ti is a kérdésekre a válaszokat,mint én tettem.
Ne feledjétek el,linkelni nekem,vagy kommentbe megírni,mert kíváncsi vagyok rátok,kedves Olvasóim .:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése