2017. április 1., szombat

5 éves a blogom!

Bizony,nem áprilisi tréfa :)

Voltak kisebb-nagyobb abbamaradások,nem találtam a helyem a világban.
Mostantól szeretném komolyra venni a blogolást,nem csak magamnak akarok írni,hanem nektek kedves olvasók. Vagytok szerencsére szép számmal :)
Nem akarok olyanokról írni,mint a többiek,gondolok itt terméktesztekről,elfogyott termékes bejegyzésekről stb.
Blogtalira pl. még nem jutottam el,ugyanígy nagyobb fashion eseményre sem.Szeretnék,nem titkolom.
De egyenlőre nem tartom magam,olyan népszerűnek,hogy magam mutogassam,épp ezért a videózás is távol áll tőlem.

De ki tudja,mit hoz a jövő:)
Nyereményjátékokat tervezek,nektek kedves olvasóim :)
Nem tehetem meg,hogy naaaagyon márkás több ezer-tízezer ft-os kencéket vegyek,teszteljek,illetve sorsoljak ki köztetek. Persze ritkán rám is rámkacsintott a szerencse, és kipróbálhattam ezt azt, volt mikor írtam is róla véleményt.Úgy gondolom, a piszok drága sminkholmik mellett mindennek meg lehet találni a pénztárcabarát változatát is. :)


Nem írok havi kedvences bejegyzést sem.Össze-vissza használgatom a holmijaim,és van amit kedvelek, van amit kevésbé,de nincs meg fix-en, hogy pl. januárban a kedvenc alapozóm XY-volt.
Körömlakkozással az a helyzet, hogy munkámból adódóan ritkán tudom kipingálni a körmeim, ha van 1 pihi napom,akkor arra meg nincs értelme, mert aznap este már moshatom is le.. Emellett meg baromi sok lakkom van, és kreatív énem néha bekattan, hogy pingálni pingálni pingálni akarok...
Csak persze ehhez kézügyesség is kellene..no az mostanában nincs :D

Elfogytak c. bejegyzés azért nem lesz,mert nem találom értelmét. Gyűjtögetni? Butaságnak tartja a párom,meg minek fotózgatok üres flakonokat? Igaza van. Van ami elfogy, a csomagolás pedig kuka, minek kerülgessem.Ha valami nem tetszik úgyse veszem meg újra,és nincs is olyan amit mindenképp újra és újravennék.Ha valami alapból nem szimpi tovább adom, vagy megy a kukába.


Glamour-napokon se szoktam sorba járni pár kuponnal,hogy megvegyek olyanokat,amire egyébként
semmi de semmi szükségem. Igazán tudatos vásárló vagyok,úgy gondolom.
Nem mondom,hogy nem lesz Haul poszt,de az is csak akkor ha olyan kedvem lesz, vagy érdemesnek találom,hogy írjak róla.:)

Szeretnék sajtótájékoztatókra járni,pl. a Biodermáéra kíváncsi lennék:)
 Lesz smink poszt, ha épp valami szépet alkottam megmutatom:)

Szeretnék sokat utazni,bejárni az országot,fotózni,írni írni és írni.. Outfit bejegyzésekkel megfűszerezve :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése