2018. április 1., vasárnap

Edzésre fel

A profik tanulják a szakma csínját bínját,hogy később másoknak segíthessenek edzésben.
Viszont ha nem teheted meg,hogy megfizess egy személyi edzőt,átgondolva pár lépésben saját magad is lehetsz az edződ.

Először is tűzd ki a célod.
Azt  vallom,hogy a testedzésben az a lényeg,hogy csináld.Ez a fontos út,határozd meg a céljaid,ha ezt nem teszed meg,megfosztod magad a sikerélménytől is.
Mit szeretnél elérni? Fogyni szeretnél?Melyik tetsrészedről?Hány centit?Vagy kilót?Így fogj hozzá az edzéshez.

Motiválnod is kell magad.
Szálkásítás,izmosodás vagy fogyás,az mindegy,tudd miért akarsz változtatni magadon. A nehezebb napokon majd,mikor legszívesebben feladnád,mlékeztethetd magad erre,miért is vágtál bele ebbe az egészbe. Tűzd ki a motivációs tábládra azt a képet,amin a legjobb formában voltál,kövess inspiráló oldalakat, vagy vezess naplót napról napra a sikereidről.Tartsd zem előtt a céljaidat.

Készíts magadnak edzéstervet.
Egy füzetben vezesd az edzéstervedet,és kövesd a fejlődésed. Írd le részletesen,hogy melyik napokon milyen mozdulatsort csináltál,2 hetente növeld kicsit az ismétlésszámot,vagy a gyakorlatokhoz használt súlytokat. Először nehéznek tűnik,de pár hét és könnyen teljesíthető lesz.

Koncentrálj!
Figyelj a tested jelzéseire.Egy gyakorlatból csak annyi ismétlésszámot csinálj,hogy az utolsó már csak összeszorított fogakkal mnjen. Ha ez a pont túl gyorsan eljön,akkor csökkentsd a súlyt,vagy keress másik ,hasonló gyakorlatot.
Az se jó,ha a végtelnségig bírsz 1 gyakorlatot,ilyenkor emeld az ismétlésszámot,vagy dolgozz nagyobb súlyokkal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése